Vill ha bebisarna nu..!

god morgon !
har varit vaken kanske en timme redan. vaknade av att min mamma kollade på mig .. och efter det kunde jag inte somna om. som ni ser blev det inget stall iallafall. rätt skönt för jag är väldigt trött känner jag. idol ikväll som jag ska kolla på med Lise som vanligt ;)
ikväll blir det nog pizza. mamma jobbar kväll så. väldigt skönt att vara ledig oxå.
och jag hoppas jag får bebisar imorgon..
eller på lördag. helst på fredag för då kan får ju Jennifer se dom för hon ska ju sova hos mig på lördag.
längtar tills dom kommer. om dom kommer. jag tycker hon är stor. hjon har fått en liten mage där fram sen är hon lite bredare. så tror nog hon är med bebisar. det märker vi. om dom inte kommer i helgen så är hon nog inte de. om dom inte kan gå över tiden .. det har jag inte en aning om.. ><
så synd att Lise inte fick några bebisar.. :( hon lurade ju bara oss att hon hade bebisar i magen..
hon hade fått massa fina ungar för mamman är så finfin ^^,
men nu ska jag kolla klart på Tarzan som jag aldrig kollade klart på förut när jag såg den. Tarzan äger fett..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0