TE, L WORD, SOVA? najsss

nu har Bamse åkt så nu är jag depp.. ska göra te och sen kolla på L word. jag har skaffat en sån där dongel eller vad de heter, så jag kan typ inte ladda ner filmer nu för det kommer ta så lång tid... men men. får be Lise ladda ner filmer åt mig som jag kan sno sen ;) som sagt ska jag göra te kolla L och sen sova. begravningen börjar halv 2 imorgon. vi ska åka klockan halv 1 till s-tälje. kommer kunna röka nått under den dagen.. mamma skäms så mycket att jag röker så får röka framför henne men inte framför mormor eller morfar?   hmm.... aja får väl se till att klara mig. finns inte så mycket annat jag kan göra. men ha en trevlig kväll, natt kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0