städ dag !

om jag skulle gått hade det bara varit 2 lektioner kvar så kändes lite meningslöst så blev en hemma dag. har precis damsugit hela lägenheten. det var skit hårigt precis överallt! bara för Bamse hårar så jävla mycket så man behöver typ städa 2 gånger i veckan. mamma tjatar alltid på mig att jag ska damsuga en gång i veckan men jag är så dålig på att göra de. för måste egentligen göra det bara för det var jag som ville ha Bamse. men nu har jag gjort det så nu är det jätte finnnntt ^^ får man hoppas att mamma blir glad när hon kommer hem då. nu ska jag bara diska för det blev visst massa disk igår efter jag lagat maten. så jag får bort det oxå. så jga kan hoppa in i duschen sen för att damsuga blir man ju inte direkt icke svettig av....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0