sommaren är verkligen slut nu.

vädret är inte okej! skolan snart, och jag har ingen aning när det är skolfoto. om det är de idag eller typ någon annan dag! så jag måste fixa mig nu i fall att .. mamma åker på onsdag till Hasse. kanske ska övernatta hos Linda då till torsdagen. sen på fredagen skulle kanske Jennifer kolla och sova. ska med mamma till Hasse helgen efter. har ingen lust att vara ensam hemma då. fast mest vill jag ju följa med för blir ledig på fredag, måndag och sen tisdag. för mamma ska vara borta alla dom dagarna. så det är ju najs. sen är jag lisom ledig redan på torsdagen frö då är det u begravning. men skönt med lite ledighet. barnen kommer oxå vara där. jag vill träffa Ebba! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0