Shane är så otroligt snygg bara..!

satt och rökte så fick jag värsta braiga bilden i huvudet. tänkte måste bara rita den snabbt så jag inte glömmer bort den så jag kan rita den sen när jag orkar. men jag fastnade på bilden. den blev inte alls som i mitt huvud. inte alls nöjd. men jag har inte gjort detaljerna så noggrant. och den ska vara ett träd hon lutar sig mot bara att jag suger på att göra trän. så vet inte hur det blir med de... 

såhär ser den iallafall ut nu.


den får bli en liten bild. för dom ser ganska muppade ut i ansiktet så aa..
nu sk jag fortsätta kolla på  L word han inte se så länge ju eftersom fick cp bra bild i huvudet.
som inte alls blev cp bra på papper! 

kan lika gärna slinka in en skiiit snygg bild på Shane och Jenny i L word.
Jenny den långhåriga. och Shane den yber  snygga!!gaaaaaa
man vill allvarlig knu**a henne när man ser henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0