nu är det sov dags för lilla annis ♥.......igen!

nu är det sov dags. tidig morgon blir det. inte så skönt. är så förbannat jävla trött på skolan faktiskt. känner att jag verkligen inte orkar. men man måste ju. vädret är lite halv deppigt tycker jag. men idag har det iallafall varit blått på himlen.  hoppas det är de imorgon med så man blir lite piggare. känns som om jag börjar komma in i någon lite halv deppig period nu med.. känner verkligen inte för det just nu. för jag börjar verkligen komma in i skolan nu och känner själv att jag är duktig! vill inte sabba det nu. om jag ska bli deppig skiter jag bara i lektionerna och det vill jag inte!
saknar Andreas med!gör mig med deppig. min älskade store bror som jag hoppades skulle finnas här.. men livet är ju inte precis en dans på rosor som man helst velat ha, men kanske oturen försvinner i framtiden och ger mig lite tur istället! det skulle då va nått...

men nu ska jag försöka sova bort mina bekymmer och försöka vakna lite glad kanske..? kan ju vara lite glad för jag kanske ska rida imorgon och för att dte är torsdag och snart då fredag. så både då betyder helg och Jennifer. man borde ju inte kunna vara så mycket lyckligare. bara hoppas på att hon inte dissar mig.......igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0