nattblogg

kom precis in. varit ute med Lise sen 11. vi har pratat och haft skit kul !
inte skrattat så mycket på länge faktiskt...!
pratade nyss med polisen oxå :D
dom åkte förbi oss och frågade om vi hade rök paus bara för vi stog och rökte mitt i natten. sen så frågade dom om vi bodde har och önskade oss en trevlig kväll ^^
så snälla. nu ska jag lägga mig och kolla på en film sen sova. skönt med sovmorgon imorgon oxå!
annars skulle jag nog inte orkar upp om det var skola. lilla Lise ska på praktiken imorgon , hon kommer nog vara väldigt trött. eftersom hon börjar klockan 7. inte kul inte kul....
men jag får väl säga god natt till dom ska är vakna.
goood natt ! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0