Mina älsklingar ♥

så! nu har jag min hane som jag väntat på! han är jätte söt ^^! men han försöker smita typ hela tiden. tänkte att jag skulle para dom efter jag kommit hem från Hasse ellerMi natten innan jag åker och hoppas på att hon blir med bebisar. får se hur jag gör. dom har iallafall träffats idag. dom började slås lote smått kanske 2-3 gånger men annars var det helt okej! dom är väldigt kärleks fulla mot varandra tycker jag. han tvättar henne mycket och är jätte go ^^ han är ganska rädd oxå men det går snart över ^^ kommer lite bilder här. dom är väldigt lika, men den som ofta försöker smita ut från busen är hanen. vet inte riktigt vad den ska heta än men aa, kommer nog på nått. den kanske får heta prinsessan bara för att min hona heter prins ;)


Men har rök dom ihop lite. precis när jag tog kort.



FATTAR INTE VARFÖR INTE BILDERNA KAN VARA BREVE VARANDRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0