mat dags

träffade Lise precis när jag kom hem, så har inte suttit vid datorn. tänkte kanske laga nått att äta. mamma jobbar kväll. ska med Lise imorgon och kanske KANSKE rida en häst vi får se. jag är väldigt rätt för hästar faktiskt tycker dom är så stora oxå läskiga. men ska börja med att typ klappa den....sen kanske borsta den eller nått. sen om ajg känner mig lite säker skulle jag rida den. vill rida jätte mycket för tycker det är kul. fats nu var det skiiiit länge sen jag satt på en häst så, aa vi får se ;) 
och jag har funderat på att kanske para min hamster Prins. men det är ju så att jag behöver en hane till det. och vill inte köpa en för vill bara ha en hona... så det är lite jobbigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0