många lediga dagar!

God morgon! trodde jag skulle få sova länge idag för att jag inte somnade fören klockan 2 men så blev de inte. idag ska jag bara ta det lugnt. pappa kommer sen och hälsar på en stund. ser gaska förjävligt ju här. men på tisdag ska min klass till Stockholm på någon jävla Stockholm runda. och det ska inte jag med på.och mamma kommer hem på tisdag oxå ju. men då ska jag iallafall ta in madrassen till mitt rum och damsuga och diska allt. nu ska jag snart ut med hunden och sen äta frukost.
och gud vad mycket lediga dagar jag får. först nu på tisdag sen torsdag och fredag. sen veckan efter de ba måndag, tisdag, sen skolan på onsdagen sen är det studie dagar torsdag fredag.. fett skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0