kissie?

kissie? 
anledningen till att jag läser hennes blogg är ju då för att hon är ju rolig. hon skämmer ju ut sig väldigt ofta. jag små gillar den. men bara för hon är så patetisk, och så tror att dom som läser hennes blogg typ avgudar henne ? jag tror mest att folk läser hennes blogg för att hon är som hon är. asså, typ helt cp i huvudet. hon kan ju inte vara frisk. bara för någon kommenterar nått dumt så är dom ju tydligen ''avundsjuka''  på henne. kan man inte kommentera en dum kommentar utan att man måste vara avundsjuk. det är ju bara stör de. dom kanske tycker hon är dum i huvudet eller typ bara anmält störd. jag förstår inte folk som tycker om hennes blogg, och verkligen älskar henne och hon är bäst och vackrast. hon har ju bara förstört sig själv. jag tyckte hon var söt förut. för då ganska länge sen. innan hon gjorde sina tutar till bomber, och gjorde hennes läppar till ja, jag vet inte vad. dom ser ju hemska ut! visst om man vill göra dom lite större. men det där är ju att överdriva! och med brösten. dom tycker hon ju är försmå. kul när hon är en gammal kärring och går där med hennes silikon bröst. hon kommer ha fett dålig rygg med. dom där kan ju inte väga lite...! och vad vinner man för att vara dum ? inget, eller ? hon förstör ju bara för dig själv. bara för att låren går ihop är man tjock ? vad är de om liksom. skulle inte förvåna mig om hennes gjorde det i verkligheten. om inte hjon rediskerade-(stavning) alla hennes jävla bilder så hon ser ut som ett skelett.. nej blää på henne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0