Imorgon får jag träffa min efter längtande Bamse! ♥

nu hade jag tänkt sova lite. imorgon åker vi ju hem. vi ska åka förbi Gränna med och kolla runt lite och köpa polkagrisar ^^!
det är ju 33 mil hem så det är en ganska lång resa.
vi ska åka direkt till pappa i trosa och hämta Bamse ^^ och på tala om pappa, så har han träffat en ny tjej som heter Anna, precis som jag ;D dom ska tydligen snart flytta ihop och dom har då varit tillsammans i 2 dagar ?.. snacka om att ha bråttom till allt... -.-
jag saknar Bamse så grymt jävla mycket faktiskt... pappa säger att han saknar mig med för han går bara runt i lägenheten och gnäller. och så gör han hemma med när typ bara mamma är hemma och inte jag. sen när jag kommer hem så är han inte alls så. så aa han älskar mig ^^! och jag älskar han, min lilla Älsklig är vad han är! och ingen ska få ta han ifrån mig. har verkligen blivit fast i han nu eftersom jag haft han så länge.
nu ska jag sluta snacka om min hund, kan inte tro att i tycker det är så intressant...><...
men nej nu säger jag god natt och sov gott alla som nu ska sova! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0