idol 2010 är bättre än dom andra. kan bero på att jag inte kollade på dom andra...

så nu mår jag bättre. väntar på att idol ska börja igen så ska jag kolla på det sen sova. ska kanske med Lise till stallet imorgon. klockan halv 10...... menmen.
ganska trött nu så somnar nog gått ikväll. jag har börjat äta manna gryns gröt typ jätte ofta nu. eller åt det när jag var hos Hasse. men köpte gröt i dag så längtar tills imorgon bitti så jag kan äta det...!
det är verkligen gått och jag har lixom aldrig varit så förtjust i det förut men nu så är det skit gått.
och jag gillar bagge, han är så sköön!
men nu börjar idol så tjaaråå så länge!! ;D
bagge-puff_1248915a.jpg (440×459)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0