idag har jag varit duktig!

jag hällde ut mer än en halv chips påse i komposten !! så satt jag på en tränings skiva i 35 min det var jobbigt. sen så gick jag ut och gick snabbt med Bamse. så har jag plockat av bordet såg förjävligt ut. sen så diskade jag massa! har inte diskat nått nu när mamma varit borta så var ju disk från torsdags.. nu är det iallafall rent. har precis gjort varmchoklad och den är skit heeet! nu ska jag ta det lugnt. sen ska jag ut med Lise för hon ska köpa ciggareter till mig sen ska vi hem till henne och hålla på lite med hennes djur. alltså alla hennes 7-8 råttor mins inte hur många hon har nu. en är iallafall på smällen.... (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0