en tråkig fredag natt...!

nu är jag typ inte alls rött. sitter på neder våningen och kolla på dödligt vapen 2 på 5:an. riktigt kul liv man kan ha. finn inget annat att kolla på. han har massa tv1000 men det är ju bara porr på dom... och det har inte jag riktigt lust att kolla på faktiskt. röka vågar jag inte heller göra här. för det är så jävla mörkt och läskigt utanför. och Hasse har bara en balle på övervåningen men dom sover ju så vill inte springa upp och ner där ifrån varje gång jag ska röka. för då vaknar mamma för det finns ingen dörr in till doms rum heller. i natt ska jag sova i samma rum som Linnea och Ebba. men har kan man inte sova länge för barnen går ju upp runt 9 tiden. men Ebba kommer nog vakna väldigt tidigt för hon somnade vid 5 tiden förut och har sovit sen dess. men ska försöka att inte sova länge så jag är tröttare på kvällen så jag lägger mig tidigare. imorgon skulle vi kanske åka in till Falköping. men vet inte riktigt vad vi ska göra där men hoppas nått roligt så tiden går snabbare så man kommer hem någon gång!
nu ska jag vara uppe en stund till sen ska jag väl krypa ner sängen skulle jag tro. och hoppas att jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0