svar :

Är du bisexuell?
Hur kan du vara så vacker, snygg och smart?
vilket är ditt favoritdjur? Jag älskar din hund!
kommer du ha en bloggträff? :D
varför röker du, är inte det äckligt och framförallt farligt?
påverkas du av grupptrycket eller varför började du?
Är du singel? ;)
hur många har du haft sex med och vad heter dom?
Tjenixen ! Allt bra iag ? :)
hur ofta bajsar du?
Brukar du kolla på din bajskorvar när du har bajsat klart?
Är du bisexuell? : absolut
Hur kan du vara så vacker, snygg och smart? : haha, jag är inte så smart. inte så snygg eller vacker heller. men jag är väl de för att det är så ;)
vilket är ditt favoritdjur? : Jag älskar din hund! Det är nog katt och hund skulle jag tro, tack :).
kommer du ha en bloggträff? : :D HAHAHAHAHA nej...
varför röker du, är inte det äckligt och framförallt farligt?
påverkas du av grupptrycket eller varför började du? : Jag tycker inte det är äckligt. jag började väl röka för att min syster rökte så lärde hon mig att ta hals bloss. jag lovade henne att jag inte skulle börja, men råkade visst göra det ändå..
Är du singel? ;) : yes
hur många har du haft sex med och vad heter dom? jag har haft sex med 3. Linus, Robin och Alexander.
Tjenixen ! Allt bra idag ? :) : Det är toppen!
hur ofta bajsar du?
Brukar du kolla på din bajskorvar när du har bajsat klart? : När jag är bajsnödig. och nej det brukar jag nog inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0