snöö?

guuud!
.
det ska snöa den 21 oktober säger dom!!
fatta vad tidigt snön kommer om den nu kommer! fett sjukt ju. kommer typ dö va kyla eller nått..
jag längtar ju efter snö men vafan. den kan typ komma i december och sen sluta vid januari...
.
sitter och pratar med Lise och kollar på tv. sängen tidigt känner jag, skit trött verkligen.
.
.
den där jag skrev igår, när jag var så arg.
säger nog fortfarande inge namn men.
en ''kompis'' till mig skrev en text för 3 år sen om min bror Andreas som jag verkligen inte gilla..
hon hade lagt ut en bild och skrivit, rip Andreas Bergqvist. och en tjej hade kommenterat ; kände du honom? hennes svar var..
.
.
Vet vem han är.
en massa kompisar kände honom så jag antar att jag också blir innblandat på ett sätt eftersom att jag måste trössta dom som sörjer, typ . men jag känner absolut ingen sympati för honom. han sårade mina vänner med flit. det är inte synd om honom, han va bara självisk som gjorde så.. men dom som gråter nu. dom känner jag sympati för. älskar dom <3
.
jag tillåter verkligen inte att någon skriver så om min bror.
hon hade ingen aning om varför han tog självmord. så då har han ingen rätt alls att skriva så.
inte ens jag, mamma eller någon vet varför han lämnade oss. så hur skulle hon veta.
sa det till henne idag. men hon sa bara föråt för det. och jag kan inte ta imot den ursäkten..
jag har tofflat efter dig för länge nu. och jag vill inte vara din vän.. tyvärr, jag känner mig inte ledsen för det heller. i skolan idag så lådsades du som om inget hänt. och nått har hänt.
jag kan prata med dig. så omogen ska jag inte vara så jag säger upp kontakten med dig. i skola, då kan vi prata mer.
hoppas du läser det här. så du förstår hur sårad jag blev av att läsa det du skrev om en ur min familj.
min bror tänkte nog bara på sig själv ja, men jag vet att han har det bra. vill häldre att han är död och mår bra, än att han lever och mår dåligt..
.
.
I love yoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0