snart kommer bästaste ♥

ja nu funkar det igen !
Jennifer kommer vid 1 till mig. vi ska moffa idag med. massa gåttii.
fortfarande inga bebisar.. :(
men bebisarna kan ju komma om 3 dagar som sagt. eftersom jag hade dom ihop i en vecka. så kan dom ju ha samlagat när dom hade varit tillsammans i 3 dagar eller nått. så jag ska vänta tills typ tisdag eller onsdag. om dom inte har kommit då så är hon antagligen inte med bebisar. då ska jag försöka igen faktiskt. men då ska jag låta dom vara över dagen kanske. när jag är hemma osså så jag ser om dom bråkar igen eller inte. antagligen kommer dom nog göra det i början men hoppas det blir lugnt sen.
men ska hoppa in i duschen nu snabbt för blev aldrig det igår. måste ju duscha innan älskling kommer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0