pigg och glad! neej..

idag ska jag göra? ingen aning. idag får väl bli en sån där slappdag kanske ? jobbat så bra i skolan idag så är så nöjd med mig själv! :D
kanske ska träffa Lise senare och se om Prins och Mulle är lite suga på att ha sex ? för jag vill verkligen ha bebisar!
är väldigt sugen på att baka nått. men känner mig inte sugen på att äta det sen ..
jag längtar skit mycket tills jag ska flytta! vill flytta NU! men nej jag måste vänta i typ 2 till 3 månader... inte kul assåå..
jätte sugen på att fota är jag oxå. men jag vill ha ett bättre objektiv! tycker inte mitt är så bra länge.. vill ha ett mycket bättre. jag tror faktiskt att jag ska köpa ett bättre oxå. när jag är 16 finns det pengar som jag får ta ut från banken. när jag då är 16. men mamma får ju ta ut det tidigare till mig . och jag ska prata med henne om det. för vill verkligen ha ett bättre. det är så pinsamt när man går ute med sin systemkamera och fett stolt för att man har en lixom. så möter man på en som har feta objektivet och ba värsta dunder systemkameran. så är det inte lika kul länge... vill men ha en feta dunder kameran..
jag är fett arg på pappa oxå. för när han satt inne så ringde han typ hela tiden. sen när han kom ut ringde han med ofta och vi träffades ofta osså. men nu när han träffat en annan jävla tjej så ringer han inte alls. inte för att han behöver ringa hela tiden men man känner sig lite dissad när han slutar ringa när han träffat någon.
glad för hans skull är jag. men han fattar lixom inte att han kan såra någon. för det mesta så bryr han sig bara om sig själv, den gubbfan!
han kan lika gärna åka in igen..!
och allt är så skit just nu. saknar Andreas, min bror. så himlans skita mycket.
önskar verkligen att han var här nu.
blir så förbannad på folk som går runt och ba ; aa Andreas var en snäll och fin kille. vafan vet du om de lixom? du var aldrig med han, du träffade aldrig han? du har ingen aning om hur min bror var eller inte var. det är som om dom lixom vill att folk ska tycka synd om än. för när dom berättar saker om dom så låter det ju som om att aha dom var visst vänner stackars honom/henne. och det stör jag mig väldigt mycket på. och sen fast man säger ba, men du kände ju inte honom? nej men jag har ju träffat honom. nej det har du inte. och bara för det råkar vara så att din vän kände honom så betyder inte det att du var hans ''vän'' bara ett snack för att få uppmärksamhet..!
nej men nu ska jag kolla på film eller tv eller nått..

Kommentarer
Postat av: eliiin

oh snap vem kan d där låta som...

2010-10-06 @ 16:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0