nu säger jag tack för mig! ♥

nu har jag precis lagt mig i sängen. ska kolla på film. den heter finding bliss, någon komedi från 2009.
se om jag orkar kolla klart på den. känner mig helt slut fats jag bara suttit inne hela dagen och inte gjort nått.
min näsa är helt igen täppt, och min hals gör sådär lite ont.
träffat Andreas en stund nu på kvällen och snackat lite. han var hos min granne som då är hans syster.
.
känns som tiden går skit sakta, då tänker jag på min flytt. just nu känner jag mig inte så sugen på det.
så tiden kan få fortsätta gå sakta ett tag. men snart kommer jag vilja att den går snabbt så jag får flytta någon gång.
Jennifer ska flytta till Gnesta snart..! skit bra. så slipper man anpassa bussen hit och dit. så man man vara mycket mer oxå. hoppas dom hittar en lägenhet nära mig! fats bara att dom flyttar till Gnesta är skönt...!
men nu ska jag se filmen. skriver mer imorgon ! ♥
.
.
Finding_bliss_poster.jpg (300×442)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0