movie time

undra vad som händer när man dör.
vart hamnar man någon stans? lever man om på nytt. eller försvinner man bara?
spännande sån där. jag skulle vilja dö för typ en timme och sen komma tillbaka.
då skulle jag kunna berätta för alla vad som händer!
undra hur det känns att vara i koma. om man fortfarande hör allt som händer omkring sig.
tänk dom som ligger i koma flera år. och sen vaknar. det är ganska coolt.
.
.
just nu sitter jag och kollar på the wedding singer på 3:an.
det var is på vattnet när jag och mamma var ute. fett kallt var det ute med.
imorgon blir det Lise när jag kommer hem. hoppas att Prins blivit fett. för om 2 veckor hoppas jag på bebisar!
antagligen får jag inga för har sån otur. men man får väl hoppas!
.
.
the_wedding_singer_movie_poster.jpg (459×604)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0