mitt rum är fint och städat nu! det var länge sen det var de...

guuud jag har precis städat mitt rum. det var fett jobbigt.
det var ju inte lite att städa lixom. det är bara damsuga kvar men det får bli imorgon.
det är ju mitt i natten så är nog inte så bra. och mamma sover oxå så. har fett ont i halsen nu.
tror jag har svalt för mycket dam..!! man skulle ju behöva en dusch nu men det får oxå vänta tills imorgon.
.
nu ska jag väl sitta här ett litet ta till, inte alls trött. sen ska jag väl sätta på tv:en eller en film eller så.
blir nog ingen skola imorgon. mår fan sämre nu efter jag städade...så blir hemma dag imorgon med.
fast blir ju inte så slappt ändå eftersom jag måste damsuga, skura ska jag nog med göra.
men aja nu blir det annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0