Lise time ! som vanligt dåra?

nu väntar jag på att Lise ska komma hit. paradiset börjar ju lixom snart ;D eller om en timme..
men fett sorligt på beverly hills. grät som en kran som sprutar massa vatten...:(
bara 2 skivor kvar nu. assåå bara typ 6 avsnitt kvar.. blir deprimerad av att tänka på det..
.
och jag vill VERKLIGEN  flytta nu. jag längtar som en apa som vill ha ner bananen från trädet!
bara få sköta sig själv. ingen som ber en gör de och gör de....
skönt att slippa det...
imorgon slutar jag 2. och imorgon ska jag vara med Jennifer. istället för att sitta och prata i telefon med varandra i nästan 3 timmar så kan mad ju lika gärna vara med varandra..!
så hon kommer vid 4 tiden imorogn.
och fan vad jag fick ont i huvudet helt plötsligt.. ååhhhh inte skönt , buhuhu....synd om Anna igen!
.
arg(31).jpg (425×346)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0