Längtar till jul ♥

sitter och kollar på ''nya'' Robin Hood med mamma och Hasse.
ska ut och ge en liten sväng efter den med mamma. var så mysigt igår så det vill jag göra om ^^
det är typ massa minus grader här, inte alls skönt. kom ju lite snö igår men inget som stannade kvar. hoppas det kommer lite mer snö ikväll när vi går. fett mysigt ju. längtar tills jag flyttar då jag och Jennifer ska sitta framför tv och kolla på jul filmer och dricka jul must och äta peppakakor och kolla ut när snön faller ner. åååhhh jag längtar massor till dess ♥
nu ska jag fortsätta kolla på filmen .

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh vad mysigt vi ska ha det :D<3

2010-10-17 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0