kanske Norrköping i helgen! ♥

ikväll blir det en tråkig kväll...
ska bara kolla på idol sen blir det säkert sova. Lise är ju med sin kille så hon har inte tid med mig ikväll.. :(
kanske blir Norrköping nästa helg !
hoppas på det. ska åka till Sandra och vi ska då åka ut till hennes mamma på landet och mysa med henne.
en annan tjej skulle kanske komma till henne men jag hoppas inte att hon ska det för jag är jätte sugen på att åka dit och träffa Sandra och hennes mamma.
var så jävla länge sen jag var där så. och saknar Sandra väldigt mycket, och hennes mamma ^^
om inte så åker jag en annan helg. har inga pengar till resa och mamma ska till Hasse nästa helg så då åker jag ju med henne. så det ska bli kul om det nu blir av ♥
ska snart jätte mig framför tv och slå på 4:an..!
skriver mer sen ♥
ända bilden jag har på mig och Sandra som synd är.
bilden är från 2008 när vi var på gröna lund men Elin och Jennifer oxå ♥
saknar den dagar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0