imorgon, mot Falköping!

hemma från en jobbig dag i skolan. fast idag har det faktiskt varit kul i skolan! eller aa, jag har varit på feta bra humöret så har typ skrattat hela dagen. åt mina egna skämt dåra..! fast jag är ju rolig så varför inte lixom ;D
Lise kommer snart och vi ska kolla på it a boy girls thing. kollade på den igår men vi han inte se klart den fören det blev så sent.
imorgon åker vi ju till Hasse precis efter skolan. så kommer nog hinna mer ett inlägg på morgonen men sen nog inte fören kvällen! som sagt min dongel är ju cp och väntar på en ny som än inte kommit. väldigt segt. men HAsse har ju en fast den är mycket segare internet på så aa fårväl se hur det går. i sommras jag var dör och använde det så kunde jag inte nes ladda upp en bild. eller det gick men tog assss lång tid. Emil följer inte med för han hade tydligen massa prov att göra ....
så aa får väl ''leka'' men Hasse och mamma en helg. inte kul....!
och Bamse och Prins och Mulle kommer jag sakna massa :(!!!!!
.
.
mest Bamse..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0