hoppas hoppas!

nu är jag inne igen. Lise hittade en bra sida där det står massa om dvärghamster. så står det att dvärghamstrar har sina bebisar i 18 dagar, men det går oxå upp till 22 dagar! och idag har det prick gått 22 dagar sen jag satt ihop dom första gången. och dom kanske inte ens försökte para sig dom första nätterna eller så blev hon aldrig med bebisar. och jag har tyckt lixom att hon har blivit rundare och bredare. men har ju inte tänkt på att hon kunde vara med bebisar. eftersom jag trodde att dom bara gick i 16 dagar. men det är ju guldhamstrarna som går i 16 dagar!
så hon skulle ju kunna vara med bebisar. jag hoppas verkligen de! fast ska nog inte hoppas så för mycket. ifall att det är så att hon inte är med bebisar..
imorgon ska jag vara med Lise efter skolan tills Elin slutar jobba. vi ska bada hennes råttor hade vi tänkt ^^
och jävla duma mobil sladd funkar inte, så kan inte lägga in bilderna från mobil till datorn..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0