god natt alla på andra sidan skärmen!

nu ska jag lägga mig och kolla på toy story 3! har börjat kolla på den redan. men har typ 20 min kvar. så ska kolla klart på den sen ska jag sova. vill ha lov nu ! men det är ju fan 3 veckor kvar... väldigt långt.
har gjort rent buren nu till Prins och Mulle. Prins måste ha helt rent nu om hon ska ha bebisar. för man får inte byta på ett tag efter. och när dom är 1 vecka gamla då får man kolla könen snabbt sen lägga tillbaka dom. för att inte mamman ska bli orolig. sen får man hålla på med ungarna när dom börjat gått ut ur husen där hon föder dom. fett tråkigt...:( har hittar man all information man behöver för avling.
http://www.hamster.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=3581add3-7d7e-4ea5-b762-2e6c454f87ce&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ArticleGroup
men nu säger jag tack för mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0