gillar dig vara mindre och mindre bara jag tänker på det...

god morgon. ska fixa mig klar nu och sen åka till skolan. datorn packar jag ner nu ...
.
.
.
jag är väldigt arg. vill allvarligt bara slänga henne in en dam och hoppas att hon drunknar..!
hon skrev en sak som hon verkligen inte borde ha gjort. visst hon skrev den för näsan 3 år sen.
som sagt. bara för vi råkar vara ''vänner'' nu tycker inte jag iallafall att hon ska få ändra åsikt om det. hon visste inget ändå så skrev hon så, som om att hon visst varför. men hon hade inte en aning varför.
skriver inga namn för har inte pratat med henne än. ska göra det idag innan jag åker till Hasse.
berättar mer ikväll vad det handlade om.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0