duma duma andning

Lise blir över hos mig i natt. fick jätte svårt att andas så var tvungen att ringa mamma och fick panik så tårarna bara rann. men nu är det lite bättre iallafall! men fortfarande ansträngande.
vi ska snart lägga oss i sängen för att sova. jag är skit trött. blir rädd för att sova, är rädd för att jag inte vaknar upp.
.
.
jag ska oxå sluta röka. jag ska verkligen de. jag har ju astma, och den blir inte direkt bättre av att jag röker så ska sluta nu. bäst för mig själv. ska börja med att trappa ner. har typ lite mer en ett packet kvar ska röka upp dom sen får det verkligen vara nog med den skiten! börjar med att röka typ 4-5 cigg om dagen för att trappa ner. så nu kommer ingen få röka med mig! höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0