Bamse bit me...bubububu

blev visst hemma idag. igår så lekte jag med Bamse lite vilt. så skulle han ta det jag hade i handen. så vänder jag mig om, så jag fick hans vassa famtänder rakt på ryggen, eller lite mer åt sidan på ryggen. det kändes kan jag säga..! skit ont gjorde det. och nu när jag vaknade så gör det skit ont bara jag snuddar vid det , kan knappt ha armen på där för det gör ont.
en liten bild på de. assåå det ser ju inte ut att göra ont för det är ju så lite men det gör grymt ont!
dumma Bamse :(...
och jag har en hemligbeundrare :D!!!
skojiigt va :D hoppas det inte är någon som vill döda mig bara..

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Nej du det är det sista jag skulle göra . Mvh din Hemlig beundrare ;)

2010-10-05 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0