badat Prins och Mulla idag! :D

badat Prins och Mulle idag så nu är dom rena!
ska kolla lite film snart och sen sova. imorgon blir det skola. hoppas jag får jobba in min långa lunch rast och få sluta 2. så segt att gå till 3.
min ''hemliga beundrare'' skrämmer mig lite....
nyfiken på om det är en tjej eller kille, hmmm...
om det är någon jag känner eller inte.
funderat lite mer om det där med frågestund. och tror jag ska ha en faktiskt.
jag orkar inte göra värsta bilden , det har jag ej ork till! men tänkte göra nån liten bild iallafall.
antingen nog inte ikväll men kanske imorgon?
dom bilderna får duga!

Kommentarer
Postat av: luffi

så söta små vad det nu är!! haha



tackar!! =)

2010-10-05 @ 23:04:14
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0