Andreas Bergqvist ♥

saknar dig varje dag, varje minut varje sekund. alltså jag saknar dig hela tiden. att få se dig igen skulle vara som en dröm som gick i uppfyllelse.
har inte sätt dig eller pratat med dig på nu 2 år och 9 månader. känns inte verkligt.
du sa till mig att du alltid fanns här om jag ville prata. när jag väl behöver dig så finns du inte. klandrar dig inte för det. jag älskar dig och du kommer alltid vara min bror. och jag vet att du vakar över mig nu, vart du nu än är
Saknar dig varje dag, varje minut varje sekund. Alltså jag saknar dig hela tiden. Att få se dig igen skulle vara som en dröm som gick i uppfyllelse.
Har inte sätt dig eller pratat med dig på nu 2 år och 9 månader. Känns inte verkligt.
Du sa till mig att du alltid fanns här om jag ville prata. När jag väl behöver dig så finns du inte. Klandrar dig inte för det. Jag älskar dig och du kommer alltid vara min bror. Kan inte förstå att du snart varit borta i 3 hela år. Men ändå så känns det som om att du fortfarande är här. Bara att du inte är hemma. Vet att du älskar mig. Du visade det bara inte så bra när du väl fanns. Men jag är din syster. Klart du älskar mig!  Och jag vet att du vakar över mig nu,
.
vart du nu än är 
.

(bryr er inte om mig på bilderna)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0