älskar min mamma mest i hela värden ♥

sitter här och äter polkagrisar !
sk iväg till ica snart i det äckliga vädret.
snart fredag, veckan har gått så fort! känns som om det typ är tisdag eller nått...
skolan gick bra, fick gå hem lite tidigare idag. för jag är så duktig ! hade bild i skolan så gjorde jag Linnea , Micke och Niklas en hora, en död hora. vi fick en docka så fick vi göra vad vi ville med den. den blir skit snygg. ni ska få se sen. måste bara lägga in bilderna från mobilen till datorn!
mamma åker till Hasse imorgon ju, lite skönt att vara ensam. fast jag blir ju inte ensam eftersom jag ska vara med Elin imorgon och Jennifer på fredag..? skönt att slippa mamma ;) fast nej jag älskar ju mamma vill bo med henne hela livet....hur ska jag kunna bo ensam. kommer ligga och gråta varje kväll efter mammsen...:(
GGGAAAAA vad snygga vi är, mamma och jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0