onsdag

hej. onsdag idag fett skönt eftersom vi är lediga imorogn och på fredag ^^,
idag händer inget utom att syster blir 19 idag ! så grattiiss ^^,
senare idag ska jag färga elins hår, tror jag.. sen inget planerat. bara slappa! imorgon åker jag till jennifer ohsover över där. hennes mamma ska på krysning oh hon vill inte vara ensam. oxå var det så länge sne jag var där. men det ska bli kul ^^, sen så följer hon med mig hem på fredagen så ska vi till elin på fredag kvällen oh fira henne ossåå. sen så följer jennifer mig hem oh sover över hos mig . aa sen har jag inga mer planeringar. mitt liv är ganska tråkigt så, (höhö)  men ja , hejdå !

__________________________________________________________________________

Det är så sjukt, så som jag känner för dig just nu har jag inte kännt på länge. fjärilarna verkligen flyger i min mage!

really want you to be my soon! can not wait any longer!
sick indeed, did not think I would feel like this again. every day I see you go where it is as if the time just stops! be mine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0