Helgen

Hejsan,

helgen har varit bra.

Fredagen
: Skolan sen Elin ett tag. Sen var jag ute oh träffa Lena. Mötte henne vid dansut runt 12 tiden på kvällen/natten sätt oh snacka ett tag. Sen så gick vi till mig satt i min hiss oh snacka lite sen skulle hon dra oh träffa några oh då var klockan kanske halv 2 eller nått. så skulle jag röka innan jag drog in, men då hittar jag inte mina cigg ! Så var tvungen att gå tillbaka till dansut där, oh där låg dom tack oh lov. Men det var så jävla kallt så höll på att dö... Aja sen kom jag hem oh sov.

Lördag
: Kom till Elin vid 2 tiden kanske, Lollo var med där. Gjorde inte så mycket. Vid 6 hade Elin tvättstugan så Lollo oh jg följde med henne dit. Sen kom vi tillbaka gjorde inte så mycket. Drog till ica oh köpte cigg sen drog Lollo på någon fest oh jag var med Elin. Jag kolla på film på min dator oh Elin spela på sin. Så socialt, eller inte. Sen var vi vid tvätstugan sista gången vid 10 oh då tänkte jag på sex i tvättstugan av någon andledning. Sen kom vi in så var Elin tvungen att kolla på redtube oh kolla om det fans en porr film där i en tvättstuga. Det fanns det. Så vi kollade på porr lite. Så blev det att jag sov där oxå. Lollo kom till Elin typ vid 2 på natten så snacka vi lite somnade vid halv 5 typ.

Söndagen: Vaknade upp hos Elin. Så drog vi oh fikade med HannaP på rullen. Så snacka vi lite sen drog Hanna oh vi drog oh handlade. Sen drog Lollo hem. Så då gick jag oh Elin till henne . Jag kolla film oh Elin spela. Sen kom jag hem. Gick ut med bamse, duschade, träffade Lise oh rökte. Nu ska jag snart ut igen oh träffa henne oh röka kvällsciggen!

Det var min helg, inte alls rolig. Men man kan ju inte ha roligt varje helg, hejdå!







Mitt snygga hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0