måndag

det är så skönt att vakna på en måndag och veta att det är sommarlov! och ingen skola. sova hur länge man vill vara uppe hela nätterna. gud så skönt. men det händer ju inget tycker jag. bara en vecka kvar så jobbar man. får se hur det går. och på fredag är det midsommar. då kommer min fader på besök. den här gången blir det en övernattning. mamma åker till hennes snubbe på torsdag så det blir bara Rikard och jag, och sen pappa då på fredag. på onsdag drar jag iväg till jennifer och övernattar där. vi ska kanske sova på hennes balle som vi gjorde förra året. fast det är ju så jävlans mycket mygg iår så man vet aldrig om det blir av. sen har dom ju en stor pool så vi måste ju bada :D sen följer hon mig hem på torsdagen och sover över. 

jag känner mig hungrig men jag orkar inte laga nått. mamma jobbar ju ända till 10 ikväll.
och det finns verkligen inge kul att skriva. inget kul händer lixom i mitt liv.
här kommer iallafall lite bilder från igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0