torsdag

torsdag och solen lyser icke.

balen igår. det var trevligt. alla var jätte fina! idag blev jag hemma. vi skulle åka och bada med 8:orna men det var inge fint väder så ville inte med. imorgon är det skolavslutning. ska bli skönt med sommarlov. mamma åkte till hasse för en stund sen. kommer tillbaka på måndag kväll. idag ska jag bara ta det lugnt ska ut sen och handla lite med elin. sen tänkte jag laga nått gått att äta. får se vad det blir.

och jag har helt fastnat för one tree hill ! det är ju sjukt bra. jag har alltid trott det är ett värdelös serie. men skoja inte det äger ju ! nu ska jag fortsätta kolla på de ^^


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

hahaha anna då, du som hade så många fördommar mot one tree hill............

2010-06-10 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0