tisdag

hejsan ! badet gick bra. det var varmt och skönt. var där väldigt länge. sen började jag må riktigt illa. när jag kom hem somnade jag på en gång. sen när jag vaknade så mådde jag bättre. gick en sväng till Elin. hon åker till Öland imorgon. själv drar jag ju till Jennifer imorgon. hon skulle följa med mig hem på torsdag men blir icke så nu. mamma drar ju till Hasse på torsdag. sen kommer pappa på fredag. han ska sova över. vill jätte gärna att han ska komma. men ändå inte. han ska iallafall sova över en natt. sen drar han tillbaka till Göteborg. ska han vara där i 2 veckor sen så ska han byta fängelset till Västerås.  sen kommer han ändå ut den 12 eller 13 september mins inte riktig vilket datum. vet inte vad vi ska göra, ska väl kanske äta ute eller nått och kanske gå till Andreas min brors grav. tror inte han varit där. och det var väldigt länge sen jag var där så det är nog dags för mig med. 
nej nu har jag skrivit för mycket. nu ska jag fortsätta kolla på Peter Pan (otecknade) (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0