helgen

helgen var skit bra! hade skit kul med flickorna....och pojkarna :D 

Fredagen
chilldrack lite med jennifer och elin :) det var trevligt, satt och pratade om saker och ting.

Lördagen
var hos lise med jennifer så var maya och hennes kille och tim där :) det var trevligt och  kul hade vi. sen drog vi ut men det var helt död ute så vi drog hem till mig och lyssnade på musik och hade skit kul, tycker jag iallafall ^^
sen drog vi till bryggan och jag och lise hade bestämt att vi skulle bada, och det gjorde vi oxå ! 
det var jätte skönt i vattnet och vi hade jätte kul! sen gick vi skilda vägar hem ^^ 

Söndag
jennifer och jag drog till ica vid typ 11 och köpte chips och cola . det var muumss. sen har vi ba kollat film jennifer drog vid halv 9 , och mamma kommer inte hem fören imorgon så får sova ensam i natt.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0