Kan bara inte glömma dig. försöker hela tiden förtränga dig. men det går verkligen inte. bara jag ser dig känner jag att jag blir alldeles darrig och vill bara slänga mig ner och dö. efter 4 år har jag fortfarande samma känslor för dig som jag hade för 4 år sen. ibland känns det som om dom bara är borta. men sen så är dom där igen. vi hade en bra tid tillsammans. men det är över nu. vet att du inte känner samma sak för mig som jag känner för dig. skulle bara vilja att det var vi igen. du och jag som det var förut. vi hade dåliga stunder tillsammans även dom saknar jag, varför ? för att dom var just med dig. det var mer än 2 år sen jag fick känna din närhet. och den sista gången. efter mer än 2 år tror jag nog det är dags att sluta drömma och inse att det bara är att vakna och sluta tro och hoppas. för inget kommer någonsin bli som förr. även hur mycket man vill och önskar. wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0