vill ha sol

skulle badat idag. men det blev ju inte så. bajs regn.. jag som ville ha sol idag. blir nog bad imorgon eftersom det ska bli rätt fint väder :) snart  är det bara en vecka kvar tills jennifer kommer hem ^^ längtar....  på måndag kommer antagligen beverly hills säsong 7 :D då ska jag nörda det. på måndag kommer pappa oxå. men han ska sova hos några andra den här gånger. nu har han 2 dygn. ska träffa han då. sen åker mamma till hasse på onsdag. hon stannar nog länge. eftersom hennes semester börjar på måndag. det ska bli skönt. och min lön kommer den 24. då blir det nog att åka och shoppa lite (aa'  nu ska jag snart ut med Bamse en sista gång. sen kolla film eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0