vad är det för bra med en söndag?

har inte blivit mycket skriva idag. har typ inte varit hemma så mycket. åkte iväg vid 5 med mamma och badade. gick ut i förväg och så skulle jag låsa upp bilen för skulle vädra lite eftersom det blir så instängt men då låste jag den så den var alltså inte låst. så kollade runt i bilen för att kolla om den hade blivit rånad för den har blivit det typ 10 gånger i år bara. fett jobbigt. men hittade inget som saknades. då trodde jag bara att mamma hade glömt att låsa men så var det inte. sen märkte jag. för såg att bältena där back var av i mitten typ så skulle jag kolla det. så såg jag att hela jävla högtalarna var borta. och mamma har såhär feta högtalarsystemet i bilen där back. men inte nu länge ... så kom mamma ner så sa jag till henne att dom snott högtalarna hon ba du ljuger men det visade sig att jag inte alls gjorde det. mamma blev arg och var ju tvungen att ringa hasse (hennes kille) sen åkte vi och bada och Bamse var helt cpstörd! han ba slet oh aa. så jag släppte han istället så han ba tog värsta skuttet ner i vattnet. som han aldrig brukar göra. han brukar vara jätte feg för att bada om man inte kastar någe i vattnet som han kan hämta. så det gick inte så vi var tvungen att åka hem med han. så lämnade vi ha  hemma. och mamma ringde polisen och anmälde dedär med bilden. sen så åkte vi till klämingen. där var det kallt som vanligt där -.- bada ett tag sen drog vi till mormor för mamma vattnar blommorna för mormor är ute med Erik på båten. så skulle jag gosa med hennes grannes kattungar men det fick jag inte för mamman för hon bara fräste åt mig och skulle typ döda mig så det var läskigt. men sen åkte vi hem och nu är jag hemma. nu ska jag bara skriva klart här sen kolla sex and the city ! sen ska jag väl sova. som sagt jobb imorgon. blää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0