I miss you every day every hour every minute ♥

Tänk om jag bara skulle få se dig igen. bara en sista gång. se ditt leende på dina läppar. se dig glad se dig leva ! tänkt att det var mer en 2 år sen jag såg dig. du är min bror. du ska ju leva inte var död. du skulle ju leva dit liv. skaffa familj. du lämnade kvar så mycket när du försvann. du lämnade kvar allt du hade, och du lämnade kvar mig. din lillasyster. får inte ut några tårar länge. jag vill bara lägga mig ner och bara gråta och tänka på dig. men när jag tänker på dig kommer det inga tårar. varför? jag känner att dom är där men dom kommer inte ut! fan Andreas varför gjorde du sähär?! tänker på dig hela tiden. när jag skrattar kan jag tänka, varför skrattar jag, du är ju död? vet inte varför jag tänker så. verkligen inte efter det gått mer en 2 år. tiden bara rinner iväg. önska bara jag hade varit hemma så jag kunde vara där med dig, och berätta för dig att det finns alltid en mening med livet. vare sig man tror det eller inte. finns alltid en mening med det. själv har min inte kommit än men det kommer så smånig om. om jag skulle få se dig igen skulle jag bara vilja berätta för dig hur mycket jag älskar dig, och att jag är stolt över det du gjorde dom 18åren du levde. hoppas du väntar på mig där uppe. för en dag kommer jag komma till dig. men det kommer dröja. hoppas jag bara för en dag åka upp till dig och berätta allt som händer där nere. och bara krama om dig! sen åka ner igen och veta att du har det bra där uppe med änglarna.  JAG ÄLSKAR DIG, Andreas Kristian BergQvist!♥



take care of you

Kommentarer
Postat av: renee

Kan aldrig förstå hur det måste kännas för dig att din bror är död anna, för jag har aldrig upplevt att någon i min närhet som jag kan minnas har dött, men jag måste bara få tala om för dig att du är sjukt stark, två hela år har gått och du står fortfarande på egna ben, vi kanske inte är världens bästa vänner, kanske inte ens så bra vänner, men du kan prata med mig om du behöver. och orden stannar hos mig. Kan inte fatta hur du orkar, för till och med jag, som bara har träffat Andreas någon gång, gråter när jag läser vad du skriver, och om jag tycker de är jobbigt att läsa, så kan jag bara föreställa mig vad du har gått igenom. Jag är absolut inte den som ska tala om för dig vad du ska göra, men jag tror nog att Andreas vill att du ska komma ihåg alla glada minnen med honom, och inte enbart att han är död.. jag vet inte, men de är vad jag tror, fortsätt kämpa anna, du är en av de starkaste människor ja känner!

2010-07-12 @ 12:17:59
URL: http://reneeniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0