lördag

har inte blivit mycket skrivet alls. igår var jag med elin och en kompis till elin. vi drack och hade jätte kul ! tycker jag iallafall.. sen drog vi till gröna lokalen som är röd nu . men dne är alltid den gröna ! det var flyttfest för emma som flyttar till Finland. det var ganska kul. jag vart jätte full och hade ont i magen (synd om mig) somnade ute på balkongen i min ensamhet. vakna upp tidigt. gick ut och träffade elin så berättade hon att en nära vän till henne har dog i natt. så Vija i frid ♥ kände dig inte med det kommer kännas konstigt att aldrig se dig på gatorna igen. hoppas du har det bra där du är. ♥

_________________________________

förut när jag kom in med bamse så log tidningen precis vid dörren så såg jag bara rubriken så vart jag tvungen att ta upp de och läsa den och rubriken stog såhär



och sen bilden 



vad är det om lixom ?!?! det skulle inte ens vara Gnesta om det såg ut så! så som Gnesta ser ut nu är Gnesta. dedär är lixom inte Gnesta...

vad tycker ni om det ? tycker ni att Gnesta ska se ut så ?

Kommentarer
Postat av: stefan

ne fyy skulle se hel skumt ut :O

2010-07-18 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0