God morgon!

kom på att kan ju inte alls sova ut måste ju ut med hunden ! så jag gick upp halv 12 visst det var  skönt att sova till halv 12 :) men skulle varit ännu skönare att bra fått ligga kvar i sängen och slappa .. men men. det ända jag har planerat idag är att duscha och raka bena. sen så ska jag ner till ica med Elin och handla. det är min planering för dagen. ganska intressant... men nu ska jag bara sitta här en lite stund sen hoppa in i duschen..

juste oxå ska jag kolla på sex and the city säsong 3 oxå som jag laddat ner. jag har fortfarande inte sätt klart one tree hill. men jag vill inte det just nu. har tröttnat lite sådär. och i sex and the city händer det alltid roliga och spanande saker 



och bara för de blev jag sugen att se one tree hill bara för jag såg bilder på de.. har ju fan 3 säsonger kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0