gaaaa!!

När jag ser dig är det fan som att hela jorden bara stannar och det är bara du och jag på den ! bara du säger mitt namn ger mig ett stort leende på läpparna det är sjukt! och när jag pratar med dig blir jag så nervös så vet inte vart jag ska ta vägen . när du bara råkar röra vid min hand så känner jag hela kroppen bara blir helt stel. och aa!! vet inte vad jag ska ta mig till. ska jag fortsätta hoppas på nått eller ska jag ge upp?
_______

jag har kokat sönder idag. det har varit 33+ inne här och det har varit hemskt. sen var det ju lixom 38 ute! usch. det har verkligen varit för varmt idag. inte alls skönt tycker jag. och det är fortfarande väldigt varmt. jag vill att jennifer ska komma hem så man kan bada hennes pool (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0