.

blev en sen natt i natt.. satt bara och snackade med lise till typ halv 2 kanske. sen helt sådär kom emil och casper från ingen stans. så vi gick runt med dom ett tag. sen vid halv 3 lämna jag och lise dom. så gick jag hem kolla film sen sov. fick så klart inte sova länge idag heller. för alla bara väcker en.. gick upp halv 12 kanske typ. idag blire mer lise ^^ se vad vi hittar på. och om vi ska vara ute i natt ska jag fan klä på mig mera. höll fan på att frysa ihjäl där ute. blåste som bara den. och mitt hår blev inte precis som jag ville ha det. men det får duga ^^
en bild på skallen! men mitt här är lite lite ljusare en vad den är på bilden



så har jag köpt 



jag hoppas den är bra. min hy har blivit jätte dålig nu i sommar. ser ut som en, ja jag vet inte vad.
fått massa fula duma saker i ansiktet. hoppas den har ska hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0