nattblogg

det händer inte mycket har.. jag vill hem men ska inte hem en på länge. det finns inga mygg har. men en massa flugor! skit irriterande. har bara kollat tv med Emil idag. så var vi ute och rökte så tog han vatten slangen och blötte ner typ hela mig ! men det var roligt. känner mig väldigt trött så jag typ skrattar åt de mesta. skulle kolla film med han. men såklart sätter han på en skräck. så då ville jag inte längre. imorgon ska vi baka bullat! så vill nu att det ska bli imorgon. jag och Emil var jätte duktiga förut och lagade mat ! medan mamma och Hasse målade huset! imorgon kommer kanske små barnen.. så då kan man ju inte sova . för dom springer ju upp typ jätte tidigt och skriker.. 

just nu vill jag bara hem till mitt snabba Internet och min sköna säng, och min prins <3


Emil & Linnea                                  Min groda som jag hittade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0