änglagård

vaknade tidigt idag. men somnade ju typ halv 1 i igår. det var så skönt att sova ! precis varit ute med Bamse. är trött så ska lägga mig och kolla på änglagård , en gammal film från 1992 tror jag. såg första filmen igår. så ska se änglagård andra sommaren snart när den laddat klart. tycker faktiskt dom är bra. sen kanske inte någon annan gör det. det är en film med helena bergström. tycker hon är ganska bra. hon är ju med i en annan film jag tycker om oxå. Livet är en schlager. den måste ju nog alla sätt tycker jag ^^
fan sökte på helena bergström på wiki så står det att det kommer en till änglagård nu i år. det är ju fett roligt. eftersom den sista änglagård gjordes 1994, så kommer det en till efter 14 år typ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0